I Hate Durian T_T

Haishhh , musim durian tiba lgi -.- sape suka durian ? aku ? aku memang TAK laa . seumur hidup aku tk pernah makan pun , aku x suka >.< bau dia pun aku dh x tahan . tp tahun lepas penah gk nk try makan . hermmm , makan sikit jakk tp x lalu . haishhh . aku pelek laa camne laa family aku boleh lalu makan . sedap ke ? bgi aku tak kott >.<

Ayah aku ni pun satu , bawak balik durian belambak-2 . 1 dapur bau durian -.- memang aku x g dapur laa . nanti aku akan pening bau durian yg harum semerbak tu :P mak aku cakap kt tempat aku ni durian x berbuah ke ape tahh . kt blah balik pulau baru ade . hoho slamat-2 ^__^ tak laa macam tahun lepas 1 guni ayah aku bwak balik -.- malam ni boleh gagah g baru 5 bijik .



hehe , nampak mcam sedap kann ? tapi aku anti gilee ngan buah durian T__T

P/S : tengok K-POP talent td . menari tah pape -.- yg girl punn , makk aiii punyee seksi --' kaki tu cantik x pa gakk :P

24 green lover ♥:

Miss Y and Her World said... [ reply comments ]

durian bestttttttt!!! suka durian. er awak macam adik saya lah. tak uka durian. hidup saya bahagia sekarang. sarapan durian, lunch durian, dinner durian. bahagianya ;)

Kau Jantung Hati
Awak Curang. Semua Salah Saya

min_pusheen said... [ reply comments ]

Miss : hehe, suke betol ngan buah durian . yapp-2 saye mmg anti gileee >.<

saya dewi said... [ reply comments ]

suka durian! hikhik. sokayy. dewi pun ada kawan yang tak suka durian. sebatu agi daripada kawasan orang jual durian dia dah tutup hidung kemas34. padahal lalu guna kereta kot. suka kacau dia kasi bau durian. keh keh keh :D

Muhd Aizie said... [ reply comments ]

Rugilah kau tak suka durian. haha . ;)

sedappp wokk!

Panggil aku Han said... [ reply comments ]

love durian so much....urmmmm:D

meaw said... [ reply comments ]

meaw pelik auw,dulu kemain ley makan berbiji-biji,bukan ulas eh..berbiji2...tapi sekarang tatau kenapa tak ley makan dah,huhu

min_pusheen said... [ reply comments ]

saya dewi : haha , yekerr ? dasat kwn dewi tu , awl-2 lgi da ttup hidong :P hehe

min_pusheen said... [ reply comments ]

Muhd Aizie : ntah , bgi aku tk rugi punn . x sedappp >.<

min_pusheen said... [ reply comments ]

Panggil Aku Han : but i hate durian so much :P

min_pusheen said... [ reply comments ]

meaw : aikk , nape da x ley makan lakk --'

cikk messy ^^, said... [ reply comments ]

same goes to me . messy pon beci gilagilagilagila dgn durian . bole pitam bhaii . =]

Alin Liyana said... [ reply comments ]

tak suka durian ek ? durian best tapi makan byk2 panas bdan ! hahaha

min_pusheen said... [ reply comments ]

cikk messy ^^, : yapp-2 same arr , bau dia busuk sungguh kan :D

min_pusheen said... [ reply comments ]

Alin : yapp-2 , memang x suka >.< ohh , min pun penah dgr gk makan durian leh panas bdan :3

KimiCnoL said... [ reply comments ]

sedap woo durian..baru lepas makan..hehe :D


boleh pakai ke petua nie??

ainaa said... [ reply comments ]

HAHAHA. rugi lah tak makan durian. tp saya pon makan durian paling bnyk 2ulas jerk. tak leh la makan banyak2. muak

min_pusheen said... [ reply comments ]

KimiCnol : sedap ke >.< ntahh . huhuh -.-

min_pusheen said... [ reply comments ]

ainaa : huhu , sy makan 1 ulas pun da muak :P x lehh tahan bau die >.<

BΛBYDIΣRΛツ said... [ reply comments ]

Tak suka durian ke ? Hee ~ Tapi , durian sedap tau :)

min_pusheen said... [ reply comments ]

baby : hehe , memang x suke pun >.< bg min x kot . huhuk

Farra suka suka conteng said... [ reply comments ]

ehh sedap lahh doyan ! rugi taw tak makan .

min_pusheen said... [ reply comments ]

Farra suka suka conteng : huhu , ntahh . bg min mmg x sedap

azlanmatt said... [ reply comments ]

rugi lerr idup dlm dunia nih klu xsuka makan durian... nyam3 sodap weh kalu mkn ngan pulut,santan... hahahah..kena try jgk mkn

min_pusheen said... [ reply comments ]

azlanmatt : da try da , memang x suka laa . x sodappp =.=